اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۵۱۰

تایدواتر به صدرنشینی خود ادامه داد

تایدواتر به صدرنشینی خود ادامه داد
هفته سوم لیگ آبهای آرام بانوان با تداوم صدرنشینی باشگاه تاید واتر در دریاچه آزادی برگزار شد.
۱۳:۳۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، هفته سوم پنجمین دوره لیگ آبهای آرام بانوان با حضور باشگاه های مقاومت بسیج، جوانان قوا، هیات تهران، تایدواتر و ستارگان قوا امروز 2 آذرماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

قایرانان در این هفته از رقابت ها در 5 ماده استقامتی به مصاف هم رفتند.

در کایاک یکنفره 2000 متر آرزو حکیمی از تاید واتر اول شد و الناز شفیعیان و سما یاسمی هر دو از مقاومت در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در کانوی یکنفره 2000 متر فاطمه کرمجانی از تاید واتر مقام اول، مریم شورگشتی از ستارگان قوا مقام دوم و پریسا محمدزاده از مقاومت مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک یکنفره 5000 متر کیانا کمال زاده از تایدواتر در رده نخست قرار گرفت و ساجده تبریزی و ساقی خاقانی از مقاومت دوم و سوم شدند.

در کانوی یکنفره 5000 متر پریسا محمدزاده از مقاومت اول شد، فاطمه کرمجانی از تایدواتر در رده دوم قرار گرفت و مریم شورگشتی از ستارگان قوا جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در کایاک دونفره 5000 متر سارا کاظمی و هدیه کاظمی از تایدواتر در رده نخست قرار گرفتند، رسپینا قوی دل و نرجس کارگرپور دوم شدند و نازنین فرزانه و یاسمن رضاسلطانی از ستارگان قوا رده سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان هفته سوم رقابت ها باشگاه تایدواتر با 2015 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد، مقاومت بسیج با 190 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ستارگان قوا با 141 امتیاز در رده سوم ایستاد.

هفته پایانی این رقابت ها بهمن ماه در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین